lördag 17 december 2011

Mitt års bästa 2011

Jag har provat min nya kamera och som jag har skrivit så har jag filmat när jag har fått ett häftigt hugg (årsbästa) cirka 3 meter ifrån mig men det syns inte när man kollar på klippet och jag blev så sur för att man inte såg själva hugget… för att det var verkligen häftigt- gäddan kom från ingenstans med raket fart och inhalerade betet, och efter mothugget gick den upp till ytan och härjade lite.
Sean gjorde den några fina rusningar. I början trodde jag att den var en tre kilos men när det tog tid och den tog lina trodde jag att jag lättat på bromsen för mycket. Tillslut när jag skulle lyfta den då förstod jag att den är års bästa. Inget monster men 5.3kg och 96cm.


























 Någon som gick förbi var snäll och tog bild på mig. Bilen blev inget bra pga. länsen jag har lagt på kameran. Betet var en phantom softail 6”. Fisken var fångad 111116.

Inga kommentarer: